Tuesday, May 18, 2010

Karnival Sukan


Demam Karnival Sukan ICU, JPM telahpun berakhir. PPPNS telah menghantar 3 wakil kumpulan iaitu pasukan futsal, ping pong & badminton. Sungguhpun kalah dalam kesemua 3 acara ... semangat kesukanan tu yang penting.

Dalam ketiga-tiga acara yang diturut serta, terdapat juga krew kew yang terlibat. Oklah tu, sekurang-kurangnya, taklah dikata krew-krew kew nie lembap .. tak reti nak bersukan. hehehe ...


TEAM FUTSAL


Hero-hero kita nie dikatakan telah berjaya memenangi pertarungan tetapi telah kecundang apabila dikehendaki bermain lagi. Kurang pasti bagaimana peraturan permainan yang telah ditetapkan oleh HQ. Wakil krew kew dalam team futsal ini adalah Nafi serta En. Awg Azli selaku Pengurus Pasukan.


TEAM PING PONG


Kalah pada kedua-dua pusingan. Apa yang membanggakan adalah penyertaan Tn Hj Matusin sendiri. Wakil krew kew dalam acara ping pong adalah En. Awg Azli, Anizah & saya sendiri.


TEAM BADMINTON

Semangat Thomas Cup dibawa bersama-sama team ini memandangkan perlawanan Thomas Cup sedang berlangsung. Nasib yang sama terpaksa dihadapi oleh team ini setelah bertungkus lumus untuk menebus kekalahan dua permainan yang diikuti sebelum ini. Rahmah & Anizah antara krew kew yang terpilih untuk jadi pemain.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...